2011. november 11., péntek

5. Nem hiszek neked !


Sziasztok!  Itt van hát a friss és remélem jó lett ... köszönöm szépen az élőkhöz a komikat és a pipát. Ez most nem lett olyan vicces de remélem tetszik. Kérek szépen KOMIT és PIPÁT ! Puszi Meli


~ Miért tetted , ha  őt szereted ??~Ne hazudj nekem mikor a szemedben más látszik. Hazudsz magadnak is pont mint nekem , de árulkodik a szemedben rejtett  érzelmek.  ~



Reggel nehezen tudtam egyáltalán nem , hogy felkelni de az szememet kinyitni . Kedvem meg annyira nem volt még felkelni az ágyból se , hogy azt elmondani nem tudom . Nem tudom mit kezdjek magammal itthon egy héten keresztül . Semmi ötletem sem volt így inkább vissza feküdtem aludni . Úgy is nagyon jól eset , hogy aludhattam mert este nem igazán ment ez az egész . Arra emlékszem , hogy legalább százszor landoltam a padlón az éjszaka közepén . Rá jöttem , hogy miért nem jó egy kanapén aludni hát ezért, mert valahogy soha nem lehet egy helyben lenni és mindig lezuhansz róla. Eddig ezt nem igazán hittem el még apámnak sem mikor ezt mondta , de most már nagyon is hiszek neki . Olyanokat estem , hogy inkább jobb lett volna ha a padlón maradok és nem mászok fel mindig a kanapéra. Már abban elfáradtam és még a lábam is jobban fájt. De én hülye mindig vissza másztam .
Nehezen újra elaludtam mikor egy csengőre ébredtem fel .
- Ohh mamikám .- nyafogtam mikor felültem és nehezen felálltam a kanapéról. Kicsit megszédültem de hamar vissza nyeretem az egyensúlyom , elugráltam az ajtóig. És mikor kinyitottam az ajtót a komás fejemmel és a homályos látásommal azért fel tudtam mérni még is ki az a valaki aki az ajtóban állt és nem kicsit lepődtem meg hanem majdnem dobtam egy hátast. És ha az a valaki nem fog meg engem akkor már háttal a padlóhoz simultam volna .
- Edward .-épp , hogy csak ki mondtam nevét olyan halkra sikerült a meglepettségtől.- Te … mit..mit keresel itt ?- dadogtam neki ott , mikor még mindig a karjában fogót.
- Hoztam a leckét. - éreztem hűvös leheletét a számon olyan közel volt.
- Már ennyi az idő?!- csodálkoztam el .
- Igen .- mondta majd még mindig ugyan úgy álltunk és nekem már a másik lábam kezdte elzsibbadni .
- Öhmm felegyenesedhetnénk. -  néztem arany szemeibe amitől még jobban elvarázsolt nem volt elég , hogy csak egy két milliméterre voltam attól , hogy megcsókoljam még ezek a szemek is . Miért kell valakinek ennyire elvarázsolnia valakit. Ez már bűn méghozzá nagyon nagy. 
Pár perc múlva már kiegyenesedve álltunk egymással szembe .
- Gyere beljebb .- mondtam és bezártam mögötte az ajtót majd elugráltam a kanapéhoz és leültem , Edward is leült elém . Egy ideig csak néztük egymást senki nem tud semmit sem mondani . Egyszerűen nem tudtam mit mondani teljesen elvarázsolt és meg lepet . Mit keres itt egyáltalán és miért pont ő azt hittem Alice jön majd és nem ő.  Egyszerűen elhinni nem tudom , hogy ő itt van nálunk és nincs vele a kis szöszi akit legszívesebben keresztbe lenyeltem volna .
De ez csak az álmomba van ahol már párszor megaláztam , juj de jó álmok azok. - mosolyogtam el ezen és észre is vette.
- Mi az ?- rögtön rá is kérdezte.
- Semmi , semmi .- hadartam . - Hogy – hogy te vagy itt?- kibukott belőlem ez a kérdés.
- Alice , nem tudot eljönni én meg épp rá értem . - mosolyogót rám halványan .
- Értem . És nem tudod miért nem tudott jönni ?- kérdeztem , de azt már nem , hogy miért is akartam tudni . Nem akartam igazából tudni csak nem tudtam mit mondjak neki.
- Esküvőt intéz .- ezt már szomorúan nézet maga elé.
- Kijét?- ezt nem értettem , nagyon de nagyon .
- Tanyáét és az enyémet .- ezen meg majdnem szívínfartust kaptam .
- Tessék!- egy oktávval feljebb szalad a hangom és fel is pattantam és ide – oda járkáltam mint egy idegbeteg hülye. Ez nem lehet miért mikor hogyan ? Istenem miért pont én ! - borultam ki magamban . - Hiszen csak 17 vagy ?! Nem ?- kérdeztem rá .
- De , de ha egyszer boldog vagyok vele .- mondta de én egyáltalán nem láttam ezt a szemébe ezt a boldogságot amiről beszél.
-Miért nem tudok neked hinni ?!- kérdeztem . - Miért látom ennek az ellenkezőjét a szemedben , miért nem tudom elhinni , hogy te tényleg szereted azt a nőt ! Hiszen 17 éves vagy pont most kell neked elvenned őt .- nem tudom miért akadtam ki de nagyon kiakadtam . Méghozzá elégé látványos volt.
- Bella mi a baj ?- lépet mellém és ragadta meg a kezem ezzel magam felé fordított. Mélyen bele néztem arany szempáraiba .
- Nem értem miért ? - mondtam .
- Mi miért Bella ?- hajolt közelebb hozzám .
- Miért veszed el őt miért nem élsz még ? - már nagyon közel volt a szája az enyémhez mikor ezt mondtam .
- Mert szeretem .- nem hittem el neki ezt a mondatott nagyon nem úgy mondta olyan hangon , hogy azt eltudjam hinni neki.
- Nem hiszek neked .- suttogtam majd olyan történt amire nem gondoltam eddig soha sem . Csak álmomba . Edward hűvös ajkaik rá csaptak az enyémre ezzel őrületes táncba kezdet az enyémmel. Nyaka köré fontam a karom és közelebb húztam magamhoz , ő meg a derekamra tette két erős kezét és közel húzott magához. Nem tudtam betelni a csókjával így egy percre se tudtam volna elengedni őt . De nem tudtam sokáig levegő nélkül így elkellet engednem őt , és levegő után kapkodva néztem a szemébe .
- Miért tetted ezt?- kérdezte , mert lehet , hogy  jól eset ez a csók nagyon jól eset . De nem értem miért tette ezt velem miért csókolt meg ha őt szereti ez nekem miért nem fér bele a fejembe ez .
- Nem tudom egyszerűen véletlen volt...- hadarta zavarában.
- Ha szereted őt akkor ez meg se kellet volna történni-e ? Miért hazudsz azzal , hogy szereted őt Edward ? Ami a szemedbe van az nem igaz szerelem az nem az egyáltalán nem is szerelem . Vagy én látom ezt rosszul mert ha igen akkor kérlek magyarázd meg nekem .- léptem hátrébb egy lépést .
- Szeretem őt … azért veszem el Bella .
- Hazudsz még hozzá a szemebe . - pipultam be.
- Nem hazudok Bella .- most már ő is mérgesebben beszélt velem .
- De azt csinálod … nagyot hazudsz nem csak nekem hanem magadnak is . - kiabáltam a szemébe .
- Nem ismersz te engem … hogyan tudod megállapítani , hogy hazudok-e neked vagy nem .
- Ez igaz , de annyira megismertelek , hogy észre vegyem te hazudsz nekem főleg azzal szembe , hogy szereted azt a rettenetes nőt aki olyan gonosz mindenkivel . Te meg olyan kedves vagy , nem lehet , hogy őt te ennyire szeretheted . - erre nem mondott semmit csak szó nélkül kiviharzott a házból és elment . Ott álltam egymagam és még mindig azt a helyet bámultam ahol még az előbb ott állt Edward.
- Miért érdekel engem ennyire , hogy hozzá meg ahhoz a nőhöz? Miért ? - kérdeztem magamtól amint leültem a kanapéra és két tenyerembe temettem az arcom . - Bele szerettem .-  mondtam ki hangosan . De az nem lehet , hiszen nem is ismerem annyira  és még is bele szerettem .Egy ilyen csodálatos férfiba mint ő . Én ezt nem tudom elhinni még ha mások mondanák is akkor sem  így meg főleg nem , hogy én mondom magamnak . Nem szerethetek bele egy ilyen férfiba akinek én soha sem lennék olyan jó mint az a Tanya . Azt se tudom , hogy ő miért olyan jó neki , de ez engem már nem érdekel. Tennem kell valamit , hogy n szeressek bele még jobban el kell őt felejtenem el kell őt felejtenem főleg így , hogy elveszi őt.
Gondolat menetemből megint a csöngő zakkant ott ki , nehezen de felkeltem még kába voltam attól ami az előbb történt velem és amik a fejembe voltak gondolatok teljesen felborítottak oda bent. Oda botorkáltam az ajtóhoz és kinyitottam megint . Még észhez sem tudtam térni csak azt vettem észre , hogy a levegőbe vagyok. Mikor letett az a valaki a földre csak akkor láttam meg ki is volt az valójában ….



3 megjegyzés:

  1. K*****urva jóóóóó.... és pont a legjobb résznél.... ajjj.... Siess a kövivel!!!
    Reni

    VálaszTörlés
  2. Ngayon jó lett :)) Puszi : Rosee

    VálaszTörlés
  3. Szia Melii!
    hát ez már nem tudom hányadik komim lesz ma neked xD na mind1 szóval tényleg nem lett valami vidám és őszintén szólva kicsit le is sokkoltál azzal az esküvővel. A csók cuki volt, bár a veszekedés kicsit érdekessé tette. Mos komolyan nem tűnik fel Edwardnak, hogy Bella tejesen odáig van érte? Vagy csak magának nem akarja bevallani?
    De legalább Bella magának beismerte, ki jött már megint hozzá? Hogy tudod így abbahagyni, már annyiszor elmondtam, hogy én mennyire nem szeretem a függővégeket :(
    Nagyon siess a kövivel, mert nem fogom kibírni
    Puszi Katie

    VálaszTörlés