2011. november 3., csütörtök

1. Első látás .

Sziasztok !
Hát itt van az első fejezet . remélem ehhez is kapok néhány jó vagy rossz szót . Várom a véleményeket . Puszi Meli és jóét mindenkinek .

autumn




- Beírattalak a suliba holnap már mehetsz is .- kiabálta Charlie miközben előttem az emeltre rohant a csomagommal a kezében . Én meg szép lassan csuktam be magam mögött az ajtót és lépkedtem beljebb .  Sok kicsi emlék tört fel bennem egyszerre de jobbnak láttam őket elfojtani még most .  Inkább én is fel felé vettem az irányt . Amint felértem az egyetlen nyitott ajtó felé vettem az irányt , oda bent minden olyan volt mint amikor itt hagytam . Kivéve , hogy gyerek ágy helyet egy nagy kényelmes ágy várt. És nem volt már sok kicsi fehér szekrény hanem helyette nagy barna szekrények voltak . Volt ott még egy íróasztal amin egy számítógép hevert. Az egyetlen dolog ami ott marad régebbről az a hintaszék amiben anya ült mindig amikor még itt laktunk . Régen volt túl régen , hogy emlékezzek ilyenre. A falak lilában pompáztak pont mint az ágyon heverő ágynemű csak az kicsit volt sötétebb olyan bíbor lila . Ha jól emlékeztem a nevére. Lehevertem az ágyamra .
- Köszönöm . – majd mosolyogva néztem apámra aki kicsit zavarban volt de vissza mosolygót rám.
- Szívesen .- mondta – Én le megyek ha kell valami csak szól. Jó ét Bells örülök , hogy velem vagy .- jött oda és nyomot egy csókot a homlokomra majd nagy mosollyal a száján távozott a szobámból és maga után még az ajtót is becsukta. Abban a percbe ahogy a zár kattan és tudatosult bennem , hogy egyedül vagyok hátra dőltem az ágyon ami elég puha volt. Ki fújtam az eddig nagyon mélyen bent tartót levegőmet .
- Hát itt lennék a senkik földjén . Mit kezdek én itt magammal ?- kérdeztem magamtól miközben hasra fordultam és elő vettem a mobilom . Mivel megígértem anyámnak , hogy írok ahogy megjöttem így ezt betartom is .
Szia anyu . Itt vagyok épségben még mielőtt kiborulnál mert későn írok . Mer nem írok későn . Na mindegy is , Charlie kedves volt képzeled vett nekem egy kocsit ami nem épp volt olcsó és a szoba is nagyon jó lett. De most viszont megyek kinyúlok mert holnap kezdődik nekem a nagyon kis unalmas iskola . Puszillak Szeretlek Bells .
Ezzel el is küldtem neki az üzenetem  majd ledobva a telefont az ágyra felkeltem és kipakoltam gyorsan azt a nem sok dolgot. Úgy látszik vásárolnom kell , de nem szeretek én olyat tenni . De ide még se vehetek fel mindennap vékony ruhát amibe oda fagyok az első székhez . Erre is rá kell vennem magam milyen nehéz lesz  . 
Mikor ezzel is végeztem összeszedtem magamnak a fürdéshez való dolgaimat majd beosontam a fürdőszobába és bezárkóztam . Megengedtem magamnak egy nagy kád vizet. Eközben a tükör előtt néztem mennyire sápadt vagy fehér vagyok .
- Mint egy albínó .- mondtam hangosan magamnak . Megtelt meleg vizes a kád én meg gyorsan ledobtam magamról a ruhákat és bele huppantam . felkötöttem hosszú barna hajamat majd nyakig elmerültem benne . Kényelmes és nagyon jó meleg volt ez így . Behunytam a szemem és csak próbáltam semmire sem gondolni és ez ment is addig még már csak a hideg vizet nem éreztem . Gyorsan megfürödtem majd már kint is voltam amilyen , gyorsan kiszálltam meg is törölköztem mert már jég tömbé váltam volna . Felkaptam a hosszú pólót és a fehér bugyit majd vissza csoszogtam a szobába ahol már csak épp , hogy eltaláltam  az ágyamhoz anélkül , hogy nem estem volna el. Felkapcsoltam az éjjeli szekrényen lévő kis villanyt.
- Így már mindjárt jobb .- mondtam majd gyorsan mindent elpakoltam amit véletlenül bejjövetemkor szét rúgtam . Majd bebújtam az ágyba és leoltottam a lámpát. Ahogy lefeküdtem álomba is merültem .
Reggel telefonom egyre –egyre hangosabb csengésére keltem fel . Álmosan csapkodtam utána mikor meg találtam ki akartam nyomni de az csak csörgött majd rá vettem magam , hogy végre a szememet is kinyissam . Mikor sikerült észre vettem , hogy anyám hív .
- Persze . – morcosan dőltem vissza majd vettem fel a telefont – Anyu . – na elég halkan mondtam úgyhogy nem csodálom ha nem hallotta meg .
- Bells kicsim csak nem felébresztettelek ?- az ő hangja milyen kis vidám és éber volt.
- ÁÁá anya dehogy is tudod , hogy bagoly vagyok akik egész éjjel a fán ül és huhog szerinted édes anyukám ?!- kérdeztem kicsit morcosan tőle mire ő csak felnevetett a vonal másik végén.
- Az én kicsi baglyom . – két nevetés közt kitudta mondani .
- Na de jó még ki is nevetsz így kora reggel .- végre feltápászkodtam ülő helyzetbe .
- Dehogy is ! – vágta rá anyám és próbált nagyon próbált nem nevetni . Lerúgtam magamról a takarót és valahogy nagyon nehezen kimásztam az ágyból . Fel álltam és olyan jót nyújtózkodtam , hogy az már a mennyország volt de csak most. Komásan próbáltam kijutni a szobámból hát ami nem ment nagyon simán mert valamibe olyan nagyot tanyáztam , hogy még a telefont is elejtettem és az ajtónál állt meg .
- Jó reggelt neked is padló . Remélem jól aludtál én remekül … na akkor majd máskor folyatjuk ezt a nagyon meghitt csevejt. – tápászkodtam fel és fel vettem a telefont amit eldobtam sikeresen  semmi baja nem lett , fülemhez emeltem , majd kinyitottam az ajtó és a biztonság kedvéért körbe néztem , hogy nincs-e valami remek dolog amibe megint el eshetek . Nem volt hála így be surrantam újból a fürdőbe .
- Mi volt ez a nagy puffanás ?- kérdezte anyám .
- Hát én csevegtem egyet a padlóval  tegnap sajnos el maradt eme rövid csevejünk .- mondtam és amint megláttam magam a tükörbe szörnyet haltam – Mint egy madár ijesztő . – ráztam meg a fejem és azonnal fel kaptam a fésűt .
- Ohh értem kicsim megint elestél mi ?
- Pontosan anya . – szorítottam egyik vállammal a telefont a fülemhez még jó alaposan ki nem fésültem a hajam . Még az végre sima nem lett .
- Oké. És milyen ott milyen volt  a megérkezés? Charlie? – tette fel a kérdéseket egyszerre én meg épp a fogkefére  fogkrémet .
- Remek volt a megérkezés … sikeresen elaludtam a repülőn így a légi kísérő keltett fel majd Charlie ölelésében ébredtem fel tejesen .- mondtam és mosni kezdtem a fogam úgy beszéltem tovább – Majd itthon egy szép fekete Bmw várt és hát már elmondtam neked este Charlie kedves volt .- mondta már mint ahogy tudtam egy fogkefével a számban .
- Úgy mond Bella , hogy értsem is kérlek .- mondta anyám .
- Sajnálom de a fogkefe nem engedi és így is anyu készülnöm kell majd este  hívj vissza oké.- öblítettem ki a számat.
- Jó értettem anya most akkor jobb ha le teszi . Akkor majd hívlak kicsim légy jó szeretlek .- mondta .
- Én is anyu .- majd ezzel mind a ketten kinyomtuk . Ezek után már mindjárt gyorsabban tudtam készülni , hamar végeztem a fürdőszobában majd vissza csoszogtam a szobába és végre meg láttam mi volt az a remek dolog amibe reggel elestem hát persze , hogy egy párna . Felhajítottam az ágyra és beálltam a szekrényem elé. Nem volt olyan sok választani való kinéztem az ablakon így nem éppen tudtam eldönteni milyen az idő így az első ruha szettet kikaptam és fel vettem , majd a táskámat is a vállamra kaptam . Zsebre dugtam a telefonom , majd lesétáltam a konyhába ahol nem volt senki csak egy cetli hevert az asztalon egy kulcs mellet. Fel vettem a cetlit és olvasni kezdtem .
Szia Kicsim. Korán el kellet mennem nem tudom mikor jövök haza de itt a kocsikulcsod és a lakás kulcs is . És ha meg tennéd suli után bevásárolnál a hűtő már éhezik .
Puszi Apa .
- Persze mert Bella olyannyira szeret vásárolni . – ezzel vissza tettem a cetlit majd fel kaptam a kulcsokat és kiviharoztam a házból. Beültem az ÉN kocsimba amit elhinni nem tudtam volna és beindítottam . A rádiót benyomtam és így mentem a Forksi suli felé . Nem is kellet sok és már a nagy épület felé kanyarodtam be ahol a tömeg nem volt kicsi de azért olyan nagy sem . Óvatosan beparkoltam két elég drága kocsi mellé , nem vettem észre senkit sem , hogy állt volna a két kocsi mellett így kiszálltam és bezártam majd elindultam a suliba . de persze Itt sem maradhatott el a persze , hogy jól szemügyre vegyék az új lányt. Mindenki jól megbámult még be nem értem és egy fekete hajú srác nem ugrott elém .
- Isabella úgy-e ?- kérdezte én meg ijedten néztem rá.
- Az lennék de csak Bella … te meg ugráló béka? - mosolyogtam el mire végre normálisan vette a levegőt is és a szívem is a helyén volt.
- Öhmm … nem Eric vagyok .- nevetett fel majd kezet ráztunk – Én vagyok a suli szeme és füle magyarul a suli újság– mosolygót.
- Oh értem . Én meg csak egy új diák akit mindenki jól szemügyre vesz . – mondtam .
- Hát igen ez itt ilyen . Na és milyen órád lesz ?- kérdezte .
- Fogalmam sincs elsőnek még az óra rendem is kéne . – mondtam majd besoroltam a nagy tömeg között a tanáriba vagy hova ahol gyorsan és kedvesen megkaptam a dolgokat így mikor újra kiléptem az ajtó Eric még mindig ott volt. – Meg van ! – legyeztem.
- Oké . És mivel kezdesz ?- kérdezte.
- Matek .- mosolyogtam .
- Elkísérlek . – mondta majd összesen két lépést tettünk és meg állt az ajtó előtt- Megjöttünk .- mutatott a terembe .
- Ohh ide még én is eltaláltam volna .Köszi . Akkor megyek is . Szia .- intetem neki .
- Szia. – és nem is kellet sok és már  a tanár is bent volt. Bemutatkoztam szerencsére csak fel kellet állnom és ennyi , nekem ez is meg felelt. Az óra nem épp volt valami érdekes mindent leírtam de majdnem el is aludtam .

Pár órával később :


Végre már az ebédlő felé haladtam mikor beléptem mint egy kisebb fajta hangyaboly lett volna . Beálltam a sorba , hogy vegyek valami ételt magamnak mert a hasam már kezdte éhezni . Nem tudom meddig álltam ott mire meg tudtam venni azt a szendvicset és alma lét. Majd ezekkel a kezembe álltam és néztem , hogy most hova is tegyem le a valagom . Már majdnem azon voltam , hogy kimegyek mikor Eric kiabált nekem .
- Bella ide!! – és egyben nagyon integetett is így inkább jobbnak láttam ha oda megyek .
- El ne repülj! – mosolyogtam rá mikor oda értem .
- Emberek ő itt Bella , Bella ő itt Mike , Ty , Ange és Jess.- mutatott végig mindenkit miközben én leültem melléjük.
- Sziasztok!
- Szia .- kedvesen köszöntek . ahol képest , hogy első napom elég jól kezdődőt , végig nevettük az egész ebédszünetet és már épp kifelé a parkoló felé indultam mert , hogy szerencsémre elmaradt az utolsó órám . így most előbb mehetek haza és vethetem magam bele a nagy bevásárlásba . Na de jó.
Épp , hogy csak kiléptem az ajtón mikor véletlen valakibe nem ütköztem és így ami a kezembe volt két könyvem a földre zuhant azonnal utána kaptam mikor két kéz meg jelent és előbb adta vissza kezembe .
- Öhh köszönöm  és sajnálom . – néztem fel és szembe találtam magam két csodálatos arany szempárral .
- Semmi baj . – majd egy észveszejtő fehér szívdöglesztő mosollyal még a lélegzetem is elakadt abban a percben .
- Gyere már ! – egy éles női hang ébresztet fel . Majd egy szőke nő jelent meg az isten mellet akinek bronz színű haja és arca ami csodálatos volt elvarázsolt. Aki elráncigálta az előttem álló fiút majd ahogy egy szürke Volvóba be  ültek és elhajtottak én addig ott álltam és bámultam . Majd mikor végre észhez tértem én is beültem és haza hajtottam .


4 megjegyzés:

  1. Szia Melii!
    Hát ez igazán gyorsan ment, tényleg megjött az az ihlet :) na szóval a fejezetről, ami nem lett tökmagnyi:P Egyszerűen remek, annyira örülök, hogy Bellának van humora... bár még mindig kétbalkezes, de pont ettől lesz saját maga. ez most marha értelmes volt -.- A suliba való találkozás nagyon jó volt,és kár volt ötletet adnom, mert így várnom kell a folytatásig, hogy megtudjam mi lesz a folytatás.
    Kíváncsi vagyok mit fogsz még kihozni ebből. Alig várom már a következő találkozásukat :)
    Siess a folytatással
    Puszi Katie

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát ez nem nem volt semmi. Igazából jó, hogy ilyen jól sikerült Bella első napja a suliban és, hogy beszélgetett egy kicsit az anyukájával. A fejezet olvasása közben arra gondoltam, hogy tipikus Bella már egyszerre csetlik-botlik. Kíváncsi vagyok a következő találkozásukra.
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Hát ez nagyon jó volt!! :D Örülök, hogy végre találkoztak, és Edward milyen aranyos lehetett!! :)) <3
    Nagyon várom, mikor futnak össze mint, csak úgy véletlenül ;) :P

    Regina

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Először is, a csere mehet! :)
    Másodszor a történet jól indul. Viszont én azt mondom, hogy egy picit állítsd a szövegszínt vagy a hátteret, mert egy kicsit elfárad a szem (nem tudom, hogy másnak is, vagy nem, de én erről nem tudok nagyon nyilatkozni, hiszen éppen most kaptam egy szemüveget...), túl világos!
    Mindenesetre sok sikert a bloghoz, remélem sikeres lesz ;)
    Daphne

    VálaszTörlés