2011. november 18., péntek

6. Irány Rio de Janeiro


Itt a friss és bocsi a várakozásért. Kérek komit és pipát !!:D Pusz Bonnie
Bella szemszöge.

        
Amint meg láttam a barna szemeket azt a csibészes mosolyt már tudtam , hogy ki is ő .
- Jake !- öleltem magamhoz jó szorosan , túl rég óta nem láttam őt és még mindig ugyan olyan. Vagyis nem annyira sokkal nagyobb lett már mint széltébe kicsit izmosodott meg a haja , nem a hosszú indián szerű haj ami minden öreg indiánnak a jellegzetes viselete . Hanem a kicsi megszokott haj. Jól állt neki.
- Bella de jó téged újra látni . - nagy mosollyal nézet a szemebe amint mind a ketten helyet nem foglaltunk a kanapén. - Meg változtál ,olyan más vagy ...- ezt nem tudtam mire vélni.
- Te is meg változtál kicsit terebélyesebb lettél izomba …. mit szetsz nem akarsz nekem is adni .- bokszoltam vállba egy nagy mosollyal a számon.
- Szumó Bella lennél te akkor .- nevetett fel hangosa.
- Az biztos .- nevettem én is vele mert elképzeltem , mekkora benga állat lennék én . - Jézus , de rég láttalak téged mikor utoljára láttalak akkor épp a homokozóba ültünk és te elvetted a dolgaimat . - néztem rá mérgesen , az az emlék mélyen az agyamba fér közte magát. Ahogy kis gyerekekként ott ültünk egymás mellett és homokoztunk , persze nekem voltak a jó dolgaim és ő ezt nem nézte valami jó szemmel . Ilyenkor vagy durcás volt vagy meg unta és mint akkor is elvette a játékaimat és kisajátította őket. Én meg nagy barna szemekkel ott ültem és írtam . Vicces lehetett mert anya mesélte , hogy akkor csak nevettek rajtunk.
- Nem is vettem el csak kölcsönkértem .- húzta ki magát .
- Na ha nálad ez kölcsönkérés akkor ezt én is bevetem apánál. Hé apa adsz egy zsebit  ?! Helyette inkább kikapom a kezéből és meg mondom, hogy csak kölcsönbe.  Majd vissza adom , így gondoltad ?-  nagy erő feszítés kellet nekem , hogy ne nevessel el magam mert , már megint a szemem előtt volt ez a jelenet is .
- Pontosan így gondoltam .- mosolygót majd ki tört mint egy vulkán . Úgy nevetett, hogy még a kanapéról is leeset . Na itt nekem se kellet sok , elnevettem magam ahogy a földön röhög és püföli szegény parkettát.
Nem tudom hány percig nevethettünk mikor nekem végre sikerült abba hagyni és , úgy kinyögnöm egy értelmes mondatott , hogy az érteni is lehessen .
- Rendben , fejezd már be mert nem kapok levegőt.- rugdostam meg a jó lábammal , hogy hagyja már abba  !- Akkor is tartózol nekem , egy sárga vödörrel és piros lapáttal és egy B betűs formával . - húztam össze a szemem és úgy néztem a szemébe amint fel vánszólta a seggét , ráadásul keresztbe fontam a karom és a mellkasom előtt.
- Ohhh...és meg mondod nekem , hogy még is honnan szerezzek neked olyan formát. Nem hiszem , hogy még árulnak olyat ?!
- Az engem nem érdekel … tudod mit faragj egyet . - mosolyogtam rá szélesen .
- Persze házat ne faragjak neked ?!- húzta fel a szemöldökét.
- Öhmmm...hát most , hogy mondod . De inkább építs nekem egy nagy palotát.
- Te hülye vagy .- ölelt át majd mint a ketten hátra dőltünk és úgy beszélgetünk tovább. Sok mindent elmondtam neki , hogy mi történt velem még nem voltam és ő is el mesélt mindent …  
           
1 hét múlva.


        
Teljesen rendbe jött  lábam , már nem is fájt aminek nagyon örültem . Jó így is legalább három napot csak feküdtem de akkor is olyan unalmas volt . Jake minden nap át jött és sokat beszélgetünk meg szívattuk egymást. Este Alice is mindig át jött de csak akkor ha Jake már el ment .  Alicenek persze soha egy percre sem tudtam befogni a száját , de nem is akartam jó volt hallgatni ahogy mesélt. Vagy a suliról vagy épp ami náluk folyik. Igaz amikor az esküvőről akart beszélni én inkább elhárítottam a témát. Azóta nap óta Edwardot nem láttam , nem jött át én meg nem megyek át hozzájuk . Nagyon hiányzik. Minden este vele álmodok. És egyik este az hittem , hogy ott van velem a szobába olyan volt mint ha az ágyam mellett ülne és engem nézne . De mikor felkapcsoltam a villanyt nem volt ott senki csak a nagy semmiség és a sötétség.

Épp a kocsimhoz mentem és útközben ki vettem a postaládából a leveleket , meg néztem miközben beültem , hogy nem-e van közötte olyan ami nekem jött. Nem igazán reménykedtem benne , mert ki küldene nekem levelet. De még is volt egy levél ami nekem jött . A feladó nem volt más mint anyám , ez nagyon meglepődtem mert minek ír miért nem hív. Beültem beindítottam  a motort és La Puhs felé vettem az irányt. Ma meg beszéltem Jakekel , hogy én megyek . Már ott is voltam elég hamar , persze ha kétszázzal hajtók akkor nem csodálom . Leparkoltam a házuk előtt és végre rá vettem magam , hogy kinyissam a levelet amit anyám küldött nekem . Gyorsan feltéptem a borítékot és olvasni kezdtem ami a papira volt írva.

Szia kicsim !
Tudom elég régi módi , de most régi módi anyuka leszek és így írok neked. Nem is húzom tovább az időt . Hanem inkább el mondom gyorsan miért is írok neked.
Szóval Phill kapott egy lehetőséget még pedig , hogy egy időre Rio de Janeiro-ba mehet . Csak , hogy négy jegyet kaptunk és hát gondoltam neked lenne kedved velünk jönni. Apáddal megbeszéltem és neki nincs ellen vetése . Ja és a másik jegyet meg azért küldöm , hogy hozz magaddal valakit.
Remélem jössz kicsim és akkor a Rio-i reptéren találkozunk hétfőn .
Puszi anya .

Tátott szájjal ültem és bámultam a kis papírra majd , bele nyúltam a  borítékba és kihúztam belőle a két repülő jegyet. Egyszerűen nem tudtam elhinni , nem azért mert nem hangzik jól , mert nagyon is jól hangzik.
Gondolkodtam rajta összesen két percig , hogy menjek vagy ne ...de végül a menjek mellett döntöttem . Mert így legalább időm is lesz gondolkodni és talál eltudom felejteni Edwardott. Bele szerettem és nem tudok ellene semmit sem tenni csak annyit , hogy elfelejtem … ahogy érzek iránta elnyomom magamba és megpróbálok barátként tekinteni rá és nem úgy mint akibe szerelmes vagyok. Tudom ez nagyon nehezen fog menni , de Rio segít nekem és még ráadásul vihetek is valakit. De kit vigyek? - ezzel a kérdéssel a fejemben szálltam ki a kocsiból és indultam meg ház felé , ami olyan volt mint régen . Semmi sem változott. - és ekkor ugrott be , hogy kit vihetnék magammal , mint egy örült futottam be a lakásba és egyenesen Jake szobájába rá törtem az ajtót és mint egy óvodás ugrálni kezdtem az ágyán.
- Ajj ne már aludni akarok !!!- kiabálta a párnájába túrva a fejét.
- Jake , Jake !!!- kiabáltam a fülébe .- Jössz velem Rio de Janeiro-ba!!- mosolyogtam. Lassan felemelte a fejét és éretlenül bámult a szemembe .
- Kókuszdió zuhant a fejedre Bella ?!- ásított egy nagyot .
- Nem nem este semmi a fejemre. Csak anyám küldött két jegyet még Rio-ba és te jössz velem . Itt a jegy és csak szólok holnap reggel már megyünk is . Nincs apelláta . - ugrottam le róla majd ugrálva mentem az ajtó felé.
- De...
- Reggel a reptéren Jake !- mosolyogtam vissza rá majd kiugrándoztam a kocsimhoz . Vissza ültem és haza vezettem .

Otthon rögtön pakolászni kezdtem , amire szükségem lesz ott. Sok nyári ruha a meleg Rio. Már rég elakartam menni oda és most alkalmam van rá . Miután mindent elpakoltam és már alig tudtam a bőröndöket is lecsukni . Csak akkor néztem meg a jegyet még jobban, akkor vettem észre , hogy egy hétig leszek oda kint ami csak mókával fogom eltölteni . És , hogy Jaket viszem magammal még jobb . Mosolyogva dőltem hátra az ágyamon , mikor apa kopogott és már bent is volt , a mosolya nagy volt de mögötte egy kis szomorúság is tükröződőt.
- Mi a baj ?- fordultam hasra majd felnéztem rá.
- Nincs semmi baj .- ülte le mellém mosolyogva.
- Oké.- úgy éreztem jobb ha ezt most inkább rá hagyom .
- Látom össze pakoltál .- nézet rá a két nagy bőröndre .
- Igen … nagy nehezen sikerült össze pakolnom . De apa tényleg nem baj , hogy elmegyek és Jaket viszem magammal ?- ültem fel .
- Miért lenne baj … épp ellenkezőleg örülök neki . Legalább ő is elmegy végre valahova és nem csak Forks és La Push között van . A nagy gyerek . - mosolygót még széllesebben rám.
- Rendben !- öleltem át apámat.
Az nap este hamar elaludtam .

Reggel viszont morcosan kelletem fel , eszembe jutott , hogy nem mehetek el anélkül , hogy nem köszöntem el Alicetől . Itt Forks-ban és amúgy is az életemben a legjobb barátnőm lett és nem szeretnék vele nagyon összeveszni így is ki fog akadni mert elmegyek és ilyen váratlanul . De most már megyek . Gyorsan lefürödtem miközben apám ki vitte a dolgokat  kocsimba , én addig magamra vettem egy szép ruhát és most a torna cipő helyet egy magassarkút húztam a lábamra. Bele bújtam a kabátomba vállamra vettem a táskámat , és így mentem le .
Oda kint apám már a kocsi mellett állt .
- Jó utat és hívj !! Csinálj sok képet kicsim !- ölelt át jó szorosan apám.
- Köszönöm , és csinálok én annyi képet , hogy már megfogod unni őket. Hívni foglaka apa ahogy megérkeztem vagy pár órával utána , mert úgy érzem ha Jakkel megyek akkor nem fogok aludni . Szeretlek apa .- nyomtam egy búcsú puszit az arcára . Ő is az enyémre majd beültem és integetve hajtottam a Cullen család felé. Még volt két bő órám , hogy oda érjek. Amint a nagy villa elé értem , nagy sóhajjal a számon szálltam ki és sétáltam az ajtóhoz , ahol egy percre meg torpantam majd csak utána kopogtam be . Nem is kellet sokat várnom és már az ajtó kinyílt és mögötte Carlise mosolygós arcával találtam szembe magam .
- Szia Bella , de rég láttunk . Gyere be , hogy vagy?!- annyi kérdést tett fel na jó csak egyet de a körítés sok volt.
- Öhhm.. sziasztok .- intettem mindenkinek aki a nappaliba volt, csak Emmett és Rose , Jasper és Esme volt ott a szerelmes pár sehol és Alicese. - Köszönöm remekül vagyok... de igazából Alice keresem .- néztem rá .
- Ő fent van a szobájukba , felső emelet jobbra.- mondta én meg már meg is indultam fel felé. Ahogy az ajtó elé értem épp csak a kilincsre akartam tenni a kezem mikor az már ott se volt csak Alice arca , nem épp volt valami vidám , mint ahogy már megszoktam .
- Szia .- köszönt nekem morcosan .
- Szia beszélhetnénk.-léptem be a szobájukba , bezárta az ajtót és szembe fordult velem . - Azért jöttem , hogy elköszönjek. - nehezen de kimondtam ezt a mondatott . Alice arcára a döbbenet és már a sírás került .
- Elmész ? Hova de miért és mikor ? - hadarta.
- Ma , és Rio-ba megyek Jakkel.... és miért mert így látom jónak .
- Miatta mész el … az ökör bátyám miatt . Igaz ?!- ezt honnan tudja !! döbbentem le és azonnal az agyam már a válasz mondatott gondolkodott.
- Nem miatta megyek el , hanem magam miatt el akarok menni . De vissza jövök . - mosolyogtam rá hátha sikerült valahogy jobb kedve derítenem . De ez nem ment .
- Mikor ?
- Nem tudom , de vissza jövök .- nem akartam elmondani neki . Legyen meglepetés.- Örök barátnők vagyunk nem meg ígértem neked. Akkor higgy nekem , hogy vissza jövök Alice. -öleltem meg barátnőmet és éreztem ahogy egy kicsi könnycsepp végig gördül az arcomon .
- Örök barátnők.- mosolygót a szembe ahogy elváltunk .
- Pontosan ...- mondtam .- De nekem mennem kell szia Alice .- egy utolsó kicsi ölelés majd elrohantam . A lépcsőn lassan mentem  mert tudtam , hogy nem vagyok képes most magassarkúba futni .
- De gyere haza .- kiabálta utánam Alice a lépcsőről. Amikor leértem és persze mindenki hallotta ezt. Körbe néztem és mindenki engem nézet és már kibővült a nézelődők száma a szerelmes párral is .
- Haza jövök .- néztem Alicere .
- Bella .- hallottam meg Edward hangját oda kaptam a fejem , nem akartam a szemébe nézni de nem tudtam elkerülni elmerültem arany színű szemébe .
- Sajnálom de én nem hiszem , hogy jele leszek a meghitt esküvőn de sok boldogságot. Sziasztok !- ezzel kiléptem és beültem a kocsimba , ahogy kihajtottam a fűútra már nem tudtam tovább tartani a könnyeimet eleredtek...




2 megjegyzés:

  1. szia ez fantasztikus gratula remélem összejön jake és bells
    puszy

    VálaszTörlés
  2. szia !Nagyon tetszett a fejezet , kíváncsi vagyok hogy mi lesz majd Rio-ban.
    Nagyon várom a következő fejezetet

    puszi

    VálaszTörlés