2011. november 5., szombat

3. Beszélgetés .


Sziasztok ! Itt a friss . Köszönöm a komikat és remélem most is kapok :d Puszi Meli :D

*Bella szemszöge .


Ahogy haza értem és kipakoltam mindent na meg össze dobtam valamit apámnak azonnal a szobámba mentem ahol rögtön ledobtam magam az ágyra és csak arra fiúra tudtam gondolni akivel ma már másodjára futottam össze . Az aranyszínű szeme az arca ami egy istenre hasonlít na jó ez nem jó ő maga egy istenre hasonlít. Azok bronz haja istenem ne!  Álltam fel az ágyról és elmentem gyorsan lefürödni majd úgy gondoltam ide egy kicsit leckét írni . Neki kezdtem a matek házinak amit hamar meg tudtam csinálni mint minden mást így más csak egymagamban feküdtem az ágyon . És csak ő rajta járt a fejem . Remélem látom holnap . Csak erre tudtam gondolni . Még nem megzavarta a telefonom csörgése a gondolataimat . De tudtam , hogy kihívhat így felültem és fel vettem a mobilom az éjjeli szekrényemről majd az ablakhoz mentem ami ki volt nyitva egy szál francia bugyiba és egy ujjatlan fehér felsőben álltam én hülye az ablaknál ahol hideg szél fujt de ez akkor nem érdekelt. Belül nagyon meleg volt ám . Majd a fülemhez emeltem a mobilt és bele szóltam .
- Szia anya ! – tudtam , hogy ő az vagyis mertem remélni , hogy ő az mert nem néztem meg . És remélem ,hogy nem apámnak vagy épp másnak köszöntem így .
- Szia kicsim . – egy adag kő omlott  le a szívemről amikor meghallottam anyám vidám hangját a vonal másik végén  – Na milyen volt az első napod ?- már tette fel az első kérdését.
- Érdekes és nagyon jó .- mosolyogtam ki a fekete éjszakába .
- Érdekes ? Hogy lehette az érdekes ?!
- Hát úgy ahogy mondtam . Érdekes anya .- nevettem fel ezen halkan .
- Nem értelek kicsim .
- Tudom . – nevettem még mindig – De ebbe semmi fura nincs . – mondtam most már rendesen .
- Oké és azon kívül , hogy érdekes volt milyenek ott ?- faggatott tovább .
- Hogy milyenek ?- na ezt most magamtól is kérdeztem – Aranyosak már most meg ismertem pár embert és kedvelem őket . De úgy érzem lesz egy néhány akiknek a szívében nem hiszem , hogy belopom magam .- mondtam , és ezt arra szőke nőre értettem aki elráncigálta a vörös hajú fiút előlem . Ha szemévek tudod volna ölni én már nem élnék az biztos.
- Miért vannak olyanok akik nem kedvesek veled kicsim ?! – jött elő a kemény anya .
- Jaj anya most higgadj le nem , hogy ide repül azért mert ilyet mondtam. Tudod jól , hogy nem mindenkinek lehet a szívéve belopni magunkat. Mindig van egy vagy kettő olyan ember. Ezzel ennyit szerettem volna mondani .- magyaráztam meg gyorsan neki.
- Értem . – sóhajtott egyet a vonal másik végén .
- Annak örülök . És ti hogy vagytok ?- most rajtam a sor .
- Mi . Hát Phil egész nap basebollosik én meg követem őt . Úgy vagyunk mint eddig elvagyunk .- mondta .
- És neked ez jó anyu ?- kíváncsi voltam , hogy neki jó ez így , hogy mindig egy valaki után menjen mint egy kutya aki gazdiját követi.
- Miért ne lenne jó nekem Bells . Szeretem Philt és ha neki ez kell , hogy egész nap ide – oda rohangáljunk az álma miatt akkor vele tartok .
- Az álma miatt ami eddig nem teljesült és valljuk be anyu kevés rá az esély. – világosítottam fel anyámat már századjára.
- Ez nem tudhatod .- de ő mint mindig most is ezt mondta .
- Te meg nem akarsz nekem hinni .
- Lehet .- sóhajtott egy nagyot anyám .
- Öhmm … anya én most leteszem mert reggel korán kellek és ahogy hallottam apa is meg jött. Majd írok . Szia szeretlek .- tényleg megjött Charlie és úgy gondoltam vele is váltok pár szót mielőtt lefekszem és nem láttam értelmét anyámmal tovább beszélni mert úgy se akarja magának bevallani , hogy ez így csak idő pocsékolás , hogy követi . Nem azt akarok mondani ezzel , hogy ne szeresse és ne legyen vele . De ne kövesse mint egy kutya.
- Persze . Add át apádnak , hogy üdvözlöm  én is szeretlek kicsim . Szia .- ezzel letette a telefont .  Letettem az ágyamra a mobilom és le sétáltam a konyhába ahol Charlie már nagyban falatozta a vacsoráját amit csináltam neki . Mosolyogva ültem le elé a székre.
- Szia . Nem kérsz ?- kérdezte mikor lenyelte a falatot.
- Köszi mér ettem . – mosolyogtam rá – Milyen napod volt ? – kérdeztem .
- Jó és egyben nagyon nehéz is a tied ?
- Jó. Elég jó a suli . Meg ismertem pár gyereket aki jó fejnek tűnek .
- Az akkor már jó nem ?
- De jó .- bólogattam neki . – Hát de megyek ledőlök reggel kelek. Szia apu .- nyomtam egy puszit a homlokára .
- Jó ét kicsim .- mosolygót fel teli szájjal amin nevetnem kellet majd felfutottam a szobámba és dőltem az ágyba mint egy szák és már álomba is merültem .       


6

Reggel mint tegnap is elég nehezen sikerült fel kellenem de most szerencse mikor lenyomtam a mobilom ébresztőjét az el hallgatott és nem csörgött tovább. Nagy ásítás közepette vánszorogtam be a fürdőszobába és csináltam magamból egy emberi alakot mert elég rémisztően festettem az már biztos . Még a hideg kirázott saját magamtól.
Mikor már úgy néztem ki mint egy ember vissza csoszogtam szó szerint csoszogtam a lábamat még erő se volt , hogy én felemeljem és lépje ne húzzam a parkettán . Ne nem baj csiszolom majd olyan jött fogok rajta esni , hogy azt még megköszönöm magamnak egyszer. Beálltam a szekrényem elé és nehezen de kivettem egy ruha szettet. Ami nem állt sok mindenből csak egy fekete nadrág egy fehér ujjatlan felső egy kötőt barna pulcsi meg egy meleg cipő ami inkább egy hosszú szárú mamusznak tűnt . ezeket gyorsan magamra vettem majd egy nagy ásítás közepette indultam el lefelé ahol már senki sem volt . Gondolom már megint korán el ment na nem baj . Betettem a fülembe a fül hallgatott amint becsuktam magam a mögött az ajtót . Beültem a kocsiba és ezzel együtt a zenét is elindítottam a fülembe . Majd egyenesen a suli felé vettem az irány. Nem hajtottam valami gyorsan de azért lassan sem mert két kocsi közé álltam be pontosan az egyik a ezüst Volvo volt amit tegnap láttam a sulinál a másik ha jól láttam a vissza pillantó tükörből egy piros Bmw . De ebben nem vagyok teljesen biztos . Ahogy az utón haladtunk úgy álltunk be a suli parkolójában . Épp csak ki akartam szállni mikor a kedve mellettem álló kocsiból a szőke ciklon aki tegnap olyan kedvesen nézet rám . A már nyitva lévő kocsi ajtómnak csapta az övét és ezzel együtt a kocsi ajtóm erősen a lábamnak csapódót.
- ÁÁúú . Nem tudsz oda figyelni .- kaptam a lábamhoz .
- Bocsi . – vetette oda nekem majd már menni is akart. Rá álltam a lábamra nehezen és becsuktam jó erősen a kocsiajtómat.
- Bocsi .. ennyi mekkora egy paraszt vagy angyalom . – mérges lettem és ilyenkor nem mindig vagyok egy angyal .
- Tessék ? fordult vissza felém és a szem egy kicsit meg rémisztett .
- Talán menj fülészethez ha nem hallottad amit mondtam . Pedig tudomásom szerint nem suttogtam .- mondtam  nem fog egy ilyen szőkeség megijeszteni .
- Te velem ne kötekedj új lány ! – már jött is felém ha nem áll elé a két fiú az egyik olyan medve szerű volt a másik meg a bronz hajú .
- Na miért mit teszel ? Kikaparod a szemem a műkörmeiddel hát hajrá .- ezzel odébb bicegtem és közben  hallottam , hogy mögöttem valaki nagyon jól nevet. Már az ajtóban álltam mikor vissza néztem és a nagy melák a hasát fogta a nevetéstől . Míg a szőkeség ott fortyong . Megráztam a fejem és az osztály terembe bicegtem ahol már csak egy szabad hely volt mármint egy szabad asztal oda vonszolta magam a már jobban fájós lábammal majd bevágottam az ablakhoz . Dörzsölni kezdtem de tudtam , hogy ezzel nem sokat érek el de egy kicsit legalább hatot . Na remek még ezzel is orvoshoz kell majd mennem . Milyen kedves ! – duzzogtam magamba . Na az ő szívébe nem férkőzőmbe de ő se az enyémbe max. a kutyaólba oda beférkőzhet.
- Az én helyem ülsz .- egy csilingelő ismerős hangra kaptam fel a fejem . Ő állt előttem és mosolygót rám.
- Fel állnék és odébb ülnék ha menne . – mosolyogtam el .
- Semmi baj maradj csak . – ezzel leült mellém – Öhm.. sajnálom amit a barátnőm Tanya tett .- na ezzel a kis világom összeomlott „ barátnő „
- Neveld meg ! – ennyit tudtam mondani – Mindig ilyen kedves az emberekkel ? – de bunkó lettem volna ha csak ezt mondom .
- Hogy mindig … igen mindig .- fintorodott el ezen nekem meg nevetnem kellet. – Mi az ?- kérdezet kíváncsian .
- Semmi . Csak nem értem miért ilyen bunkó ha nem is tettem semmit. És ne mond nekem , hogy nem lehet látni , hogy nyitva a kocsi ajtóm . – ezt itt le akartam szögezni .
- Tanya mindenkivel ilyen kedves ez neki a természete ellen nem tudsz tenni semmit .
- Azt vettem és éreztem .- mondtam mikor belépte a tanárt és azonnal hozzá is látott a tananyag ismertetéséhez . Egész órán csöndben ültem és bámultam magam elé hol ott a mellettem ülő fél istent néztem fél szemmel . És láttam , hogy ő is engem néz ilyenkor földig pirultam .
Mikor a csöngő meg szólalt én is felálltam és összeszedtem minden dolgom , majd lassan olyan lassan mint egy csiga ki vánszorogtam a teremből és elindultam a következő órámra .
- Hé !  - jött utánam a fiú- Amúgy Edward Cullen vagyok .- mosolygót rám majd felém nyújtotta a kezét .
- Isabella Swan de csak Bella .- fogtam vele kezet . A keze olyan hideg volt mint a jég . Rá mosolyogtam mert nem tudtam volna nem mosolyogni rá mikor meg jelent a szőkeség a semmiből na mosoly az meg el tűnt .- Én megyek . Szia Edward .- köszöntem el és minél gyorsabban próbáltam el jutni a következő órámra .
Ami elég unalmas volt a nap többi része elég unalmasan telt . És már örültem mikor a kocsim felé vánszorogtam a lábam egyre jobban fájt és már visszíntesbe  akartam helyezkedni a lábammal együtt. Nehezen eljutottam a kocsimig és már be akartam ülni mikor egy lány jelent meg az ajtómnál.
- Szia Alice vagyok . Jól van a lábad ?- kedves volt a magam kobold lány módján . Fekte haj arany szem .
- Szia én Bella vagyok és mondjuk jól van .- mosolyogtam – De ha nem haragszol megyek .- mosolyogtam még egyet majd beültem a kocsiba és haza vezettem . Ahol rögtön visszintesbe helyezkedtem a fájó lábammal .

1 megjegyzés:

  1. Szia Melii!
    Nos sikerült elolvasnom mind a két fejezetet. Látom megszállt ám az ihlet. Örültem az Edward szemszöges fejezetnek, és hogy így gondolt Bellára. Bella pedig ismét hozta a formáját igaz Tanya is hozzásegített egy kicsit. Annyira ellenszenves nekem... Örültem, hogy végre beszélgettek egy kicsit, de Tanya megint közbeszólt. Alice meg a végén hozta a tőle szokott formát.
    Szóval összefoglalva zseniális volt mind a kettő és IMÁDTAM.
    Siess a folytatással :)
    Puszi Katie

    VálaszTörlés