2011. november 4., péntek

2. Újra látom .


Sziasztok!
Köszönöm szépen az első  fejezethez való 4 komit és a sok pipát is . Szeretném mindenkinek megköszönni nagyon akik írtak nekem. És remélem ez is annyira tetszeni fog mint az előző. Nem lett valami hosszú de remélem . De még mielőtt olvasni kezditek. Egy hír. Holnap nem biztos , hogy lesz friss mert jön az egyik barátnőm de megpróbálok hozni . És még egy valami egyik barátnőmnek segítettem nyitni egy blogot ami a könyvének a története lesz . Remélem benéztem és követitek meg véleményt mondotok. Én már olvastam néhány sort és tetszett. Ja és én vagyok a blogja Sminkese amikor kéri. Címe  csak katt rá és oda is kerülsz . Hatalmába kerített
Na nem is húzom az időt Jó olvasást és komikat : D :DDPuszi Meli




*Edward szemszöge.

Már megint egy újabb nap egy újabb unalmas iskola nap . Már ezerszer tanultam ezeket. Unalmas . Miért jó ha vámpír vagy hát semmit nem felejtesz el amit már egyszer meg tanultál. Csak az ember léted pillanatait feleded el . Amik olyan kedvesek neked . Semmi kedvem nem volt egy újabb napot végig ülni a padban Emmett hülye perverz vicceivel és Tanya nyavalygásával. Csak is azért vagyok vele együtt , hogy végre csöndbe maradjon és úgy is hozzám való lány .
Keservesen nyúltam el az ágyamon mikor édes húgom egyszer csak a szemem előtt termed.
- Ideje menni ! – húzót fel az ágyról olyan izgatott volt mint még soha . Próbáltam olvasni a fejében de már megint el titkolja előlem amiért ilyen vidám.
- Mit láttál ami miatt ilyen izgatott vagy Alice ?- kérdeztem miközben végig vonszolt az egész házon egyenesen le a nappaliba .
- Majd meglátod ! – kacsintott egyet majd Jasper mellett termet.
- Ez így nem jó .- pördültem arra amerre ők is voltak.
- De az . Na irány a suli .- kiáltotta majd már a kocsimba is termet. Én szép lassan komótosan Tanya mellett haladtam , majd beültem a volán mellé. Beültünk és én azonnal a suli felé vettem az irány. Mivel ezzel a 200 km/h – s sebességek 5 perc alatt oda is értünk . Majd Rose is be parkolt mellénk a piros kocsijával . Kiszálltunk és mint mindig ma is a kocsink előtt vártuk , hogy becsöngessenek.
- Na öcsi pók , hogy telt az éjszakád ?- vereget vállba Emmett.
- Kuss legyen ! – ennyit voltam hajlandó mondani neki .
- Na de most miért ?! – nevetett fel . Erre nem válaszoltam inkább magam elé meredtem még nem egy fekete Bmw be nem állt a két kocsi közé és ki nem szállt belőle egy barna hajú lány . az arcát nem láttam mert lehajtót fejjel ment be de már ott megigézett.  Csöngőre ébredtem fel és már a tanterem felé is vettük az irányt.
Az egész nap olyan unalmas volt amilyen unalmasnak képzeltem . Egész végig az a lány járt a fejembe , hogy vajon milyen lehet , egyáltalán ki lehet ő. Már csak azt vettem észre , hogy kifelé haladtam a suliból . Tanya most szerencsémre valamiért előre rohant így egyedül bandukoltam kifelé .
- Fel a fejjel Ed . – lépet mellém Alice .
- Tessék?- néztem rá ő meg csak egy mosolyt küldött felém majd Jasperrel kézen fogva eltáncolt. Annyira szeretem ilyenkor Alicet mikor ilyen remek sejtelmem sincs mondatokat mond nekem . Megtorpantam az ajtóban és próbáltam rá jönni , hogy ezt most mire is mondta nekem , de nem igazán mondhatnám ,hogy jutottam bármire is . Már épp el akartam indulni mikor nekem jött valaki hátulról . Azonnal megfordultam és a titokzatos lány volt az akit reggel láttunk . Épp nyúlni akart a leeset könyvéért de megelőztem és hamarabb fel vettem .
- Öhmm köszönöm és sajnálom .- nézet fel a szembe csoki barna szeme azonnal elkápráztatott . Az arca mint egy angyalé lett volna . Soha életembe nem láttam ilyen gyönyörű nőt .
- Semmi baj .- mosolyogtam rá mikor éreztem , hogy még a lélegzete is elakadt. Ahogy nekem is . El merültem csodálatos szemeibe és az arcában mikor egy nem kívánt hang félbe szakított.
- Gyere már ! – jelent meg mellettem Tanya aki szó nélkül elráncigált onnan majd a kocsiba vágódót. Nem tudtam mit tenni én is beültem és haza vezettem . Még láttam csak őt néztem majd már csak a fákat láttam .
Egész végig csak ő járt a fejembe még akkor is mikor már otthon ültem  kanapén és bámultam magam elé. Nem tudtam kiverni a fejemből az arcát és azt a csöpp mosolyt amit láttam a szája szélén . Ezt más nem vehette észre de én láttam . Teljesen  bele merültem és magam előtt láttam őt magát . Nem tudom a nevét de érzem , hogy őt muszáj megvédenem már mitől és bárkitől.
- Edward mi van veled ?- Jasper hangja rángatott ki .
- Mi tessék?- ráztam meg a fejem és néztem rá – Mi lenne semmi .- válaszoltam gyorsan .
- Érzem , hogy boldog vagy és valami mást is .- küldte gondolatba Jas.
- Akkor rosszul érzed . – vettettem oda neki majd fel álltam pont mikor anyám lépet ki a konyhából.
- Elmegyek vásárolni az árvaházba velem jön valaki ?- kérdezte csillogó szemekkel , mindig ilyen mikor az árvaházat csak egy szóba is meg említi . Öröm járja át a szívét . Egész életében csak a gyerekekkel fogalakozott még miután az anyánk lett akkor is . Mivelünk is törődőt mint ha a saját gyerekei lennénk.
- Én veled megyek anya .- válaszoltam , ha egy percre is elszabadulhatok innen akkor megyek . Nem kell nekem , hogy  Jasper egy percre is ki mondjon valamit amin Emmett jól szórakozhat mert akkor isten bizony földbe építem .
- Köszönöm Edward . De biztos , hogy velem jönnél a helyet , hogy itthon lennék velük ?- kérdezte anyám , én meg néztem mit is hagynék ki . És hát nem sok mindent Tanya és Rose két különböző újságot olvastad , Emmett  focit nézet a tv-ben , Jasper és Alice meg sakkozott.
- Teljesen .- válaszoltam , semmi érdekesről nem maradnék le úgy érzem .
- Rendben akkor menjünk .- mosolygót anyám majd a kocsim felé mentünk . Beültünk és a közeli bolthoz mentünk. Nem tudom mit szeretne vásárolni de úgy érzem jó sok mindent . Kiszálltunk és én rögtön egy bevásárló kocsiért mentem még anyám az ajtóban megvárt. Majd együtt beléptünk és rögtön a sorok közé vetette magát én meg csak követtem őt . Már ha tudtam követni mert néha tényleg elvesztet és csak tele kézzel jött vissza de , mindig rá bukkantam .
- És milyen volt a suli ma ?- kérdezte amint épp bele tette azt a sok mindent ami a kezébe volt. Segítettem neki betenni .
- Unalmas mint mindig .- mosolyogtam rá . Unalmas de csak egy ideig – mondtam magamba .
- Hát én nem úgy látom rajtad . –  kacsintott rám anyám.
- Nem úgy látod rajtam anya ?- kérdeztem vissza . Na jó előle elég nehéz bármit is eltitkolni ez már tény .
- Látom rajtad , hogy valami történ mert vidámabb vagy mint szoktál . Nem tudod előlem eltitkolni kicsim . – ezzel  megint eltűnt az egyik sorban én meg utána eredtem csakhogy ahogy befordultam neki mentem valaki más kocsijának .
-  Sajnálom . – néztem rá az illetőre aki nem volt más mint az a lány aki nekem jött a suliba.
- Semmi baj … legalább kivittek vagyunk . – pirult el és olyan gyönyörű volt .
- Igen azok . – habogtam ott mint egy bolond .
- Edward .Hol vagy ?- anyám hangja csendült fel mögöttem – Ohh hát itt vagy ! – majd már mellettem volt és tette bele a dolgokat a kocsiba .
- Hát akkor én megyek . Viszlát .- ezzel elment mellettem nem bírtam ki , hogy ne nézzek hátra még teljesen el nem tűnt volna . Óriási mosoly terült szét az arcomon amikor vissza fordultam anyám felé aki mint az előbb pontosan ugyan úgy nézet rám.
- Mondtam , előttem  egy titok se titok.
- Tudom anya . De itt nincs titok .. itt semmi sincs .- mondtam majd még vettünk pár dolgot és már a pénztárhoz is mentünk ahol mint mindig kedvesen köszöntek nekünk. Anyám jól elbeszélgetett  az eladóval még én csak az ablakon kívülre bámultam és észre nem vettem őt. Amint vissza tolja az üres kocsit és beült a kocsijába . Lehúzta az ablakot és valamivel mattat.
Még mindig ott volt mikor már mi is a kocsimba pakoltuk . Csak akkor indult el mikor vissza felé haladtam a kocsim felé. Rám mosolygót majd kifordult a parkolóból és olyan gyorsan eltűnt mint oda bent.

Este már korán az ágyon feküdtem és bámultam a plafont . Nem tudtam kiverni a fejemből és nem is akartam soha nem akarom kiverni őt a fejemből. Ezt itt eldöntöttem . Azok a csodálatos barna szemek , a haja ami olyan barna mint a gesztenye , az arca ami olyan gyöny9rű mint egy angyalé és ő maga akihez hozzá fokható nincsen . Egyszerűen tökéletes lenne , ha nem ember lenni . Nem szerethetek bele egy emberbe . Nem nem nem . De ki tud ellenállni a tiltott gyümölcsnek .
- Szia édes .- jelent meg mellettem az ágyon Tanya.
- Szia .- mondtam , ő meg nyomot egy csókot a számra.
- És mit csinálunk most ?- kérdezte azzal a hülye kacér mosolyával .
- Semmit én pihenek .- válaszoltam egyszerűen ami tuti , hogy nem tetszett neki és mindjárt kitört mint egy házi sárkány.
- Edward Cullen mi bajod van egész nap fura vagy ?- és tessék már ki is tört .
- Nem vagyok fura Tanya .- nyugodt voltam mert semmi okom nem volt ,hogy ideges legyek .
- Nem úgy látszik…- felállt majd kitrappolt a szobából és jó erősen becsapta az ajtót maga mögött . Én tovább feküdtem az ágyon és elmerültem az egyetlen gondolatomba ami ő volt .

5 megjegyzés:

  1. sziaaa.

    nos ahogy kérted jöttem és olvastam.:)
    eddig nagyon érdekes történet és várom a folytatást. ami furcsa, hogy edward kicsit bunkó legalábbis néha nekem ezt a benyomást kelti, de gondolom ettől csak még érdekesebb lesz majd a folytatás. nem értem, hogy miért van együtt tanyaval ha egyáltalán nem vonzódik hozzá és ahogy olvasom még csak egy kicsit sem kedveli.
    viszont az nagyon tetszik, hogy bella nyitottabb és vagányabb nem az a megszeppent új kislány.:DD
    a cserében természetesen benne vagyok és már ki is raktalak.:DD

    puszii: szofi

    VálaszTörlés
  2. hello!A hónap blogja választás még m indig van a blogomon.katt! és ajánlj blogot.

    amúgy tetszik a blog szé a kinézete.ha cserét szeretnél kérni tőlem lehet :D

    hello

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon jó lett ez a feji! Alig várom a csattanót a végén :D benéznél hozzám? : http://alexis-world-rose.blogspot.com/

    Puszi Rose

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon jó lett ez a rész. :D
    A bevásárlós rész tetszett.
    És Alice... ő mindig ilyen hiperaktív szóval megértem ha Edward néha kiborul XD :D
    Várom a kövi részt.

    Pussy Szancsuka alias Bubi

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nagyon jó lett a fejezet. Nagyon remélem, hogy Tanyácska ki lesz paterolva és Belluska pedig a Cullenekhez tartozhat. Ó ha tudnád mennyire utálom Tanyát. Na,mindegy. Alig várom a következő fejezet. A link cseréről pedig lehet szó,bár én már egy napja kitettelek(bocsika)
    a linkem: http://bellavolturi-cullen.blogspot.com

    VálaszTörlés