2011. november 7., hétfő

4. Cullen házban.

Sziasztok ! Itt a friss és hát kicsit szomorú voltam, hogy csak egy komit kaptam de a pipáknak örülök , szóval köszönöm szépen . De remélem most már több komi lesz . Na és hát egy kis szomorúság is ... nem tudom mikor hozom a kövit lehet, hogy csak Pénteken lesz időm. Újra suli és nekem is fel kell kötnöm a gatyám szóval bocsánat. De sietni fogok .
Jó olvasást Pusz . Meli

"Egyszer mindenhova el jutok , még oda is ahova nem is gondoltam ."

*Bella szemszöge:


Reggel nagy robajra vagyis inkább kopogásra ébredtem fel , egyenesen a földre zuhantam ahogy meghallottam a hangot ami inkább hasonlított egy dörömböléshez mint egy kopogáshoz. Ekkor eszméltem fel , hogy még mindig a nappaliba vagyok ahol tegnap ahogy haza jöttem ledőltem . Szóval akkor át aludtam itt az egész estét és miért nem keltet fel apa . Megpróbáltam magam felhúzni a földről de a , lábam nem igazán engedte . A kopogás meg csak nem maradt abba .
- Megyek már ! – kiáltottam el magam , majd négykézlábra ereszkedtem és mint egy kutya oda másztam a bejárati ajtóhoz , ahol megragadtam a kilincset és nehezen miközben kinyitottam az ajtót lábra álltam . Mikor végre én is álltam igaz csak egy lábon és az ajtó is nyitva volt nem várt , személyek álltak oda kint . És nem kicsit néztek rám furán. Na jó tudom ,hogy szörnyen festhetek , de ezek meg mit keresnek itt . – Alice? – emlékeztem a nevére , de mögötte álló nagy medvére már nem mondhatom el .
- Szia Bella . Ő itt a bátyám E..- már mondta volna tovább Alice , mire a nagy medve kikerülte és jól megszorongatott majd vissza tett a földre én meg, ott álltam sokkot kapva.
- Emmett vagyok .- vigyorgott rám .
- Beee … Bella vagyok – dadogtam az elején majd sikerült végre a nevemet is kimondanom érthetően . – Miért is vagytok itt ?- végre ki kerültem a sokkból és eszembe jutott ez a kérdés ami már oda bent kavargott.
- Nem voltál suliba és a leckét hoztuk el neked .- nyújtott át lapot Alice.
- Öhm .. köszönöm .- vakartam meg a fejem majd elvettem .- Gyertek be .- ugráltam el nehezen a konyha felé ahol letettem a papírt az asztalra majd a hűtőhöz szökdécseltem . – Kértek valamit ?- fordultam vissza hozzájuk , nem akartam udvariatlan lenni .
- Nem köszönjük .- mondta Alice.
- Hát jó.- mosolyogtam , majd kivettem egy üveg vizet és vissza csuktam a hűtőt , majd neki dőltem a pultnak és inni kezdtem .
- Hogy –hogy nem voltál ma iskolába ?- szegezte nekem a kérdést Alice amint helyet foglaltam és feltettem a lábam az egyik székre. Alice pont a lábam melletti székre ült le még a nagy melák a velem szembe lévő széken foglalt helyet.
- Hát , hogy az ősszintét megvalljam épp most ébresztettek fel mikor kopogtatok  . És szerintem ha föl tudtam volna időben kelni akkor se tudtam volna a lépcsőn lejönni .- egy halvány mosoly a számon .
- Miért nem mész el vele orvoshoz ?- kérdezte dörmögős hangon Emmett.
- Mert nem kell . Elég ide egy kis borogatás és meg van .- mosolyogtam majd próbáltam fel állni de most már mind két lábamra , de nem igazán ment. Azonnal össze rogytam szerencsémre , hogy Alice megragadott és már Emmett is ott volt.
- Oké. Bella most el jössz velünk hozzám , apánk a helyi orvos és megnézni a lábad. – már kezdtem volna közbe szólni , már a számat is nyitottam volna , mikor Alice csúnyán nézet rám és még a mutató ujját is felemelte .- Nincs vita .- esélyem se lett volna úgy érzem . Így nem mondtam  semmit csak ki ballagtam a lakásból Emmett támogatásával , Alice bezárta a házat a kulcsommal amit útközbe kapott ki a kezemből , majd ő is jött a kocsijuk felé .
- De miért van erre szükség egyedül is rendbe tudnám hozni a lábam ! ?- nyafogtam mikor már feléjük haladtunk .
- Csak nem félsz az orvosoktól Bella ?- kérdezte egy nevetés elnyomva Emmett.
- Ilyet nem mondtam … csak épp nem a kedvenceim .- fontam össze a karom . Még csak most ismertem meg őket és már kezdem megkedvelni őket nagyon .
- A kicsi Bella fél az orvosoktól ..- na ha eddig tartotta magát akkor most már kitört a nevetéstől Emmett. Majd egy jókora nagy csattanást hallottam és az láttam , hogy Emmett a nagy buci fejét simogatja . – Hé !  Ez most miért kaptam ?! – csattant fel Alicre , én meg jót nevettem ott hátul.
- Mert jól eset .- ezzel Alice nevetni kezdte velem . Még öt perc zötykölődés után , megálltunk egy elég nagy és szép ház előtt . Az állam a padlót súrolta  mikor kimásztam na majdnem kiestem a kocsiból , de szerencsére még időben tértem magamhoz és ragadtam meg a kocsi ajtót . Majd még mindig egy csöppnyi sok alatt kezdtünk el befelé sétálni . Ez a hát eszméletlen nagy és szép volt kívülről akkor milyen lehet belülről . Ebbe már bele se tudtam gondolni mert időm se volt amint kinyitotta előttem az ajtót Alice elém , tárult egy csodálatos nappali .  Óriási tér gyönyörű falak minden olyan egyedi és csodálatos volt , hogy alig tudtam magamhoz térni , már csak egy férfi hangra kaptam fel a fejem .
- Szia Kicsim . – jött elő egy szőke hajú fiú akit már láttam a sulinál , oda ment Alicehez és egy apró csókkal köszönte. – Szia Jasper vagyok .- majd felém fordult és egy kicsit tartózkodva de kezet nyújtott nekem .
- Bella .- ráztam vele kezet .
- Apa hol van Jas? – kérdezte Emmett mellettem .
- Fent a dolgozóba . – mondta .
- APA!! – majd már mellettem egy kiáltás.
- Hé, én még nem akarok süket lenni nincs itt az ideje . – néztem morcosan Emmettre.
- Bocsi Belluska .- mosolygót rám , majd a fehér nagy kanapéhoz vitt ahol leültem végre , már zsibbadt a másik lábam amin eddig támaszkodtam .
- Emmett miért kiabálsz ?- jött le egy szőke hajú férfi a lépcsőről. – Ohh hát te ?- na úgy látszik itt mindenki meg lepedők majd tőlem .
- Apa ő Bella akiről már tegnap meséltem , amilyen kedvesen Tanya neki verte a lábának a kocsi ajtót és most sikeresen eltudtam hozni , megnéznéd a lábát kérlek .- Alice elő vette a bizonyos boci szemeket amiket én is mindig bevetettem ha kellet. És hát mikor megláttam az ő bocsi szemeit itt úgy éreztem nekem majd annyi ha ezt nálam is beveti .
- Persze , gyere Bella fel a dolgozómba .Amúgy Carlisle vagyok . - jött oda és segített felmenni a  lépcsőn , majd egy szobába felültem egy ágyra és le vette a cipőmet majd óvatosan felgyűrte a nadrágom szárát. És hát én is meglepődtem mikor megláttam a lábam ami már lila , zöldben pompázott.
- Aszta mint egy karácsonyi doboz csomagolása . Csak lila , és zöld színű. - na mosolyogtam el a hülyeségemen .
- Ez nem épp nézz ki olyan jól …- fintorodott el majd nyomkodni és tapizni kezdte a lábam .
- Áúú .- az egyik ilyen na én most megtapizom mozdulatánál nem épp olyan kellemes helyt fogót meg .
- Ez itt fáj ?- nézet rám majd még egyszer megnyomta én meg összerezzentem az éles fájdalomtól ami  a lábamba nyilallt. – Oké . Bella most mozgasd nekem kérlek .- kérte én meg tettem amit mozgót és örültem mikor meg tudtam mozdítani és mozgott . – Remek nem tört el de , ahogy látom elég szépen megzúzódót. Nos akkor erre most kapsz egy szék kis kötést és egy hétig ágyba kell maradnod . – ne ez is jókor jön még el se kezdtem a sulit és már otthon is maradok.
- Értem . – ennyibe hagytam , mert minek is ezen tépelődni egy részt jó mert aludhatok , de más részt meg unatkozni fogok .
Öt perc múlva már egy elég szép kötéssel a lábamon álltam oda lent a nappaliba . nem tudtam vissza venni a cipőmet csak nagyon nehezen , de a nadrágom úgy maradt ahogy oda fent hagytuk , így inkább nem is birizgáltam . Nem épp szeretem a fájdalmat ezt már tudom . Még én oda fent voltam oda lent egyre többen lettek , még egy szőke hajú lány  aki a szépségverseny lenne tuti , hogy mindenkit lepipálna a helyéről. A másik személy aki eddig nem láttam az orvoson kívül az meg egy barna hajú szép nő volt. A nagy mosolyával a száján jött és ölelt át , amit  elsőként nem tudtam hova tenni de aztán sután átöleltem .
- Esme vagyok . – mosolygót rám.
- Bella .- mosolyogtam vissza , nem vagyok én bunkó és úgy se tudtam volna ellen állni . mintha egy karót nyeltem volna le egész nap mosolygót mióta Emmett és Alice beállított hozzám.
- Te meg ! – na most jött a legjobb rész. Előttem teremt a nagy szőke ciklon és mellette az ellen állhatatlan Edward.
- Bella . – ahogy kimondta  a nevem azt hittem ott helyben összeesek . A szemei örömmel voltak tele , ha jól láttam .
- Mit keresel itt ?! – sziszegte a képembe Tanya.
- Állj le Tanya most ! – mondta Emmett és elém állt.
- Jaj nem kell elém állni . – toltam el magam elől a nagy melákot. – És tudtam , hogy hiányom van de már eszembe jutott mi hát nem te az biztos .- köptem a képébe .
- Velem te így ne beszélj . – jött közelebb de hozzám már nem tudod elérni mert előttem termet Edward és a háta mögé tolt.
- Tanya menj fel most ! – sziszegte a foga között a fél isten .
- Isten menj , hogy ő menjen fel majd én megyek . Alice haza vinnél kérlek . Nekem ennyi elég volt ebből a remek nőből. Köszönöm Carlisle , hogy megnézte a lábam . Viszlát .- ezzel ki vánszorogtam Alice segítségével a kocsiig.
- Sajnálom Bella Tanyának ez a …
- Kedvessége ..- fejeztem be a mondatott helyette.
- Igen . – sóhajtott. – De remélem azért még át jössz hozzánk , úgy érzem jó barátnők leszünk .- mosolygót rám mikor megállt a házunk előtt , ilyen hamar haza is értünk .
- Figyelj Alice. Én inkább most nem mennék oda hozzátok , de gyere te bármikor így is egy hét ágyhoz kötözést kaptam . – mosolyogtam rá.
- Rendben , akkor holnap hozom a házit rendben ?- csak úgy pattogott az örömtől.
- Rendben , hát jó éjszakát Alice.- ezzel kiszálltam és nagy nehezen el vánszorogtam a ajtóig ahol amint kinyitottam nagy örömmel dőltem be az ajtón . Egyenesen  a nappaliba vezetet az utam ahol apám már a kanapén terpeszkedett és a meccset nézte.
- Szia kicsim , hol voltál ?- nézet fel rám egy percre majd már a tv-t bámulta tovább.
- Cullenéknél  .- mondtam erre már csak csodálkozva nézet rám.
- Mit kerestél te ott?- kérdezte.
- Ez hosszú , de a lényeg annyi , hogy egy hétig enyém a kanapé . szóval most apukám hátsó fartájat fel emelni és áttenni a fotelbe , Bella kimerült de nagyon .- mosolyogtam , apám éretlenül nézet rám de tette amit kértem és már a fotelbe ült mikor én újra ledőltem az ágyra és feltettem  lábam .
- Neked meg mi lett a lábaddal ?
- Ohh .. egy kedves lány rá csapta a kocsi ajtót így egy hét heverést kaptam Dr. Cullentől. – mondtam röviden .- Ajj lefürdök gyorsan . ha koppanást vagy szitkozódást hallasz akkor én voltam . – ezzel el  vánszorogtam a lenti  fürdőig és gyorsan el végezetem mindent ami kellet majd vissza mentem és vissza huppantam a kanapéra . Ahogy  lehunytam a szemem már aludtam is .

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik!! Imdádom Bella humorát :D

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok !
    Köszönöm szépen és örülök , hogy tetszett:D

    VálaszTörlés
  3. Szia Melii!
    Jaj, annyira de annyira tetszett. Főleg, hogy sok humor volt benne. Alice, és Emmett voltak a legjobbak, ott aztán volt humor bőven. Örölük, hogy Bella megismerkedett a többi Cullennek is. Bár nem tudom mit fog most magával kezdeni egy hétig, de Alicet nem kell félteni. Tanya pedig még mindig Tanya... azt hiszem ezzel mindent elmondtam.
    Várom a folytatást és Roset:P
    Puszi Katie <3

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon jó lett! Remélem sietsz a kövivel!
    Pusz
    DD

    VálaszTörlés
  5. szia
    nagyon jó lett a fejezet :D
    Bellának szuper humora van :D Tanyát eddig sem kedveltem soha, de mostmár kijelenthetem, hogy UTÁLOM!!! Ennyire gonosz nőt még nem látott a világ :)
    várom a kövit
    puszy

    VálaszTörlés